Bra sömn!

2014-02-05 13:59:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Pulkabacken i måndags
 
Hej onsdag! Även denna förmiddag blev en riktig skrota-runt-förmiddag. Ovanligt för Ebbis och mig att ha två förmiddagar i rad hemma. Men imorn planerar jag träning så då ska vi iväg på förmiddan.
 
Vi sov till 8:30 imorse... eller rättare sagt Ebba sov för jag var så kissnödig så kunde inte sova men ville inte gå upp för då skulle hon vakna. Inatt var en riktigt bra natt. Jag har sovit utan att vakna mellan 23:30 och 7. Otroligt!! Med andra ord så sov Ebba också bra och vid 7 somnade hon om efter välling. Så skönt med en bra period efter alla struliga kvällar och nätter som varit. Kvällarna är ju fortfarande lite bökiga eftersom hon vaknar flera gånger men hon har i alla fall somnat om relativt fort senaste kvällarna. Men angående detta med sömnen är jag en riktig pessimist och tror att det snart kommer nån förkylning som krånglar till allt igen.
 
Ebba och jag gick till lekparken i förmiddags. Hon älskar verkligen att gunga. Först hade jag tänkt att jag skulle prova att åka lite med henne i backen. Men den är ganska isig så ville inte ens åka en bit av den med henne.
 
I eftermiddag ska vi till biblioteket och lämna tillbaks böcker, leka och låna nya böcker. Det brukar barnen tycka är roligt.
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback