Lyxen med att vara ledig

2014-12-28 21:56:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vad underbart det är att vara lediga! Att kunna ta dagen som den kommer. Att få för sig strax före kl. 20 på kvällen att storstäda lekrummet och barnen kan vara med för det är ju ändå ingen brådska att gå och lägga sig.
 
Idag var vänner här på lunch och sen följde jag med på shoppingtur. Och min plånbok som jag haft de senaste 15 åren har nu blivit utbytt mot en ny och min handväska som varit trasig ganska länge är nu slängd och jag har en ny. Så det var både nödvändig och rolig shopping.
 
Imorn väntar min julklapp från mamma. Vi ska på spaeftermiddag. Blir väldigt lyxigt och avkopplande.
 
Som sagt. Otroligt skönt att vara ledig.




Kommentarer
Emma

Tröttnar inte dina barn på varandra? Här blir det kaos om man inte sysselsätter dom hela tiden typ.

Skönt med en spaeftermiddag :)

Svar: Jo det gör de men har funkat ok men måste ha nån "händelse" varje dag. Särskilt för Max.
Sara

2014-12-29  /  10:59:48  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback