Ny

2014-08-07 22:16:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Usch vad otäckt det är med den stora skogsbranden. Lider verkligen med alla som drabbats. Såna här händelser är verkligen en tankeställare. Vad skulle man själv ta med sig om man på en kort stund var tvungen att evakuera. Någon läsare här på min blogg som bor i närheten av branden?
 
Nu till något helt annat. Japp bra mycket mer ytligt. Jag har köpt en ny mobil. Fick hem den igår men är väldigt nöjd hittills. Den ska ju ha grym kamera men jag har knappt hunnit använda den än.
 
 

Denna arbetsdag var sen och efter kvällsstöket med kvällsmat, disk och läggning av barn tog jag en promenad. Har inte varit ute och gått eller tränat på en månad eftersom jag har haft astmatiska besvär. Nu har det blivit bättre men jag ska träffa en astmasköterska om två veckor. Det var i alla fall väldigt skönt att gå ut och gå.
 
Idag har jag verkligen känt att det ska bli SÅ skönt att gå ner i arbetstid till 80% snart. Bara två veckor kvar på heltid.
 
Nej nu ska jag "mysa" lite med min nya telefon :)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback