Årets sista bad?

2014-08-09 22:16:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
I slutet av maj skrev jag rubriken Årets första bad och nu funderar jag på om detta blev årets sista. De säger ju att det ska bli svalare nu men man vet ju aldrig. Idag har det varit 27 grader men molnigt. Vi tog en tur till sjön på eftermiddan i alla fall. Och det kändes riktigt avsvalkande.Var skönt!
 
Annars idag har vi varit på Bra och begagnat och sen har jag rensat bland barnkläder här hemma och lagt ut några plagg på Tradera och sen så har jag även lagt ut vår Brio-barnvang på Blocket. Kommer ni ihåg hur lycklig jag var när vi köpt den och den uppfyllde alla kriterier vi hade. Nu ska den alltså säljas! Ingen trea är planerad här hemma men skulle det ändå hemma så kan vi köpa en ny begagnad vagn. Ingen idé att vagnen står här och samlar damm och förlorar i värde.
 
Nu blir det chips och soffhäng!
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback