Underbara kvällssol

2014-04-26 21:22:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Jag hoppas och antar att ni alla njutit av sol och värme idag. Dagens väder måste väl ändå vara det perfekta vädret när man ändå bara är hemma. Cirka 19 grader och väldigt svag vind. Varmt men ändå inte för varmt.
 
Vi har förutom en tripp till en skoutförsäljning där Marcus och jag köpte fem par skor för 250:- totalt så har vi tillbringat dagen hemma ute i trädgården. Max har lekt med S och A-C och O var här på eftermiddan. Sola, prata och jaga Ebba. Ja så såg eftermiddagen ut.
 
En av de bästa sakerna en sådan här fin dag är kvällssolen. Den ljumna och härliga kvällssolen. Marcus åkte iväg på en konsert vid 18:30 och då gick jag och barnen på en liten promenad här på gatan med Ebbas nya trehjuling. Det luktade grillat från flera trädgårdar och det hörde skratt från lekande barn från gatorna runtomkring.
 
Nu har solen gått ner och det är mörkt ute. Min två små skatter sover och jag konstaterar återigen att tiden går väldigt fort när man sitter vid datorn och grejar med bilder.
 
Nu laddar vi om inför ytterligare en fin dag imorgon!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback