Nytt till kameran

2014-04-02 19:59:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Idag blir det inte ett så negativt inlägg som det blev igår för idag är jag på bättre humör!
 
Glömde ju skriva en sak igår som också drog ner mitt humör - minneskortet till kameran gick sönder. Jag såg hundralapparna rusa iväg..... men det var ju inte särskilt dyrt att beställa ett nytt och dessutom passade jag då på att beställa ett kort med mer minne (hade bara 4 gb på vårt förra och nu har jag beställt 8 gb). Men det är inte bara minneskort jag beställt utan även ett objektiv!! Lycka! Har sparat pengarna jag sålt kläder på Tradera för och är egentligen inte uppe i den totala summan än men har några auktioner ute nu så hoppas på att jag snart har hela summan. När jag ändå skulle beställa minneskort kändes det bäst att passa på. Objektivet är ju inte särskilt dyrt men i dagsläget är varenda krona värd mycket här hemma känns det som.
 
 
 
Fick lite revansch ikväll gällande Ebbas nattning och nu var det inga problem. Marcus är inte hemma så nu väntar jag bara på att Max ska titta klart på en film innan han också ska i säng.
 
Stora killen tog 6-årssprutan häromdan. Var tar åren vägen? Var det inte typ igår han fick sin första vaccination 3 månader gammal?!
 
 
Ha en bra kväll.




Kommentarer
Sara

Bra val av objektiv! Har också det och det är riktigt bra!

Svar: va kul! ja det ska bli riktigt kul att börja fota med det!
Sara

2014-04-03  /  07:41:07  /  http://comefly.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback