Kavat

2014-04-05 14:08:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Jag vaknade klockan 2 inatt av att Max kom upp och var kissnödig. Kikade in i Ebbas rum där både far och dotter låg bredvid varandra på rygg och snarkade ikapp. När Max hade varit på toaletten så fick han lägga sig bredvid mig och där sov vi gott till kl. 7 imorse då Ebba pratade så mycket att vi alla vaknade. När barnen vaknar så är det ju från 0 till 100 i tempo direkt. 
 
Marcus och Max cyklade till Bra & begagnat på förmiddan och Ebba och jag åkte till Kavat och köpte skor till henne. Deras No 1-sko som är både lätt och stabil. Ebba hade ett par svarta i stl 18 men då kunde hon ju inte gå. Nu var det stl 21 vi köpte. Vi fick hennes fot mätt också.
 
Och stolt var hon när vi kom hem! Hon gick runt länge med påsen i handen :)
 
 
Men gå i skorna planerade hon inte alls att göra. Hon går bara i skor när hon själv vill... Hon är ooootroligt envis.
 
Nu sover hon och Max tittar på film. I eftermiddag ska vi gå ut och sen ska jag iväg på ett möte och vara sekreterare.
 
Hoppas ni har en härlig lördag!
 




Kommentarer
Mammatea

Kavatskor är bäst och de där är ju så fina!

Svar: ja kavat är verkligen bäst. Både för stora och små fötter :)
Sara

2014-04-05  /  17:44:41  /  http://mammatea.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback