Idyllisk hemkomst

2014-04-04 20:03:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fredagsmys!!!
 
Arbetsdagen blev dock längre än tänkt så kom inte hem förrän 18:15 ikväll men då stod middagen på bordet och barnen var glada. Nästan helt idylliskt en stund tills Ebba började kladda och Max spillde vatten på bordet. Efter maten lekte jag med barnen medan Marcus diskade (o ja det är ett riktigt kap till man jag har). Var så härligt att bara vara med barnen en stund. Känner nu att jag ju faktiskt var ifrån dem en hel del förra helgen i och med bytardagen. Så nu i helgen ska jag tanka mycket tid och mys innan en ny arbetsvecka börjar med en måndag då jag jobbar 7-19 (APT på min tidiga dag ogillas.... har i alla fall bytt bort öppningen så jag behöver inte jobba 6-19). Men STOPP och NEJ nu ska jag inte tänka jobba utan njuta av helgen som ju börjar med chips, cola, popcorn och Let´s dance. Ungefär så bra som det kan bli med andra ord! Hade dock varit lite mer perfekt om mitt objektiv och minneskort till kameran kommit nu innan helgen. Men paketet är i alla fall på väg så kanske kommer på måndag :). Blir bara mobilbilder i helgen med andra ord.
 
Nu vankas det dans på tv :)
 
 
Snuffsan buffsan i ett bytardagfynd från Name It. Bilden från imorse innan jag skulle åka till jobbet och Marcus och barnen skulle till öppna förskolan.
 
KRAM
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback