Hejdå helgen!

2014-04-06 20:37:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Snacka om att den fina vårsolen har hållt sig borta idag. Grått, grått och åter grått! Ungefär som mitt morgonhumör imorse. Nej denna helg har jag verkligen inte sovit ut. Med två barn som vaknar före 7 på morgonen och idag en man som skulle iväg tidigt så har det inte blivit någon sovmorgon.
 
Vi avslutade i alla fall helgen på bästa sätt. Middag hela lilla familjen med tända ljus. Matstunden är alltid en bra stund här hemma som vi alla värdesätter. Mysigt att sitta och prata om dagen som varit. Sen råder det ju dock kaos ganska ofta med Ebba som gärna kastar både mat och bestick och häller mjölk/vatten omkring sig. Men ikväll var hon faktiskt väldigt lugn när vi åt. Smaska på klyftpotatis var poppis!
 
Känns som det var nyss jag skrev att det blivit helg och att jag inte skulle tänka på min 12-timmarsarbetsdag som väntade på måndag. Nu är den bara några timmar bort men ignorerar den ett tag till. Många sena dagar på jobbet denna vecka men snart är det fredag igen :).
 
Önskar er bästa starten på veckan! Och kommande dagar kommer mitt objektiv till kameran...wiiiiie.....
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback