Regnig utflykt

2013-09-01 21:30:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Orkar inte upprepa att helg går så fort.... men den gör verkligen det.... ooops där upprepade jag mig i alla fall ;)
 
En mysig helg med sovmorgon åt mig. Min man är verkligen grym på att ge mig sovmorgon. Fast de senaste nätterna har inte varit så roliga så han vågar inte annat för jag blir inte trevlig om jag inte får sova. Ebba däremot hon är glad på dagarna oavsett hur hon sover på nätterna. Orättvist :).
 
Idag skulle jag och Max egentligen gått på cirkus men den blev inställd tråkigt nog. Då passade vi på att åka på utflykt hela familjen. Finns en sjöpark på orten bredvid som vi inte besökt ännu. Så vi åkte dit. Vi hann vara där en kvart innan det började ösregna..... typiskt nog! Max åt matsäcken i bilen istället. Men barnen hann gräva en liten stund i sanden i alla fall. Vi får åka dit fler gånger helt enkelt.
 
 
Nu sover barnen och jag har förberett mig inför HLR-utbildning som jag ska hålla med mina kollegor på tisdag. Man får så sjukt ont i handlederna av att träna på dockan. AJ!
 
Så bladdrigt detta inlägg blev men summa summarum har vi haft en bra helg =).
 
KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback