Och så var dagen nästan slut....

2013-09-11 21:40:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Busted!!
 

Tänk så bra dagen blev! Jag älskar dagar som blir bra fast man från början känner sig alldeles misspepp. Eftermiddagen tillbringade vi hos A-C, M och barnen. Max ville inte gå hem vid 17.30 när jag och Ebba skulle traska hemåt så han var kvar där och åt kvällsmat och så hämtade Marcus honom när hans jobbmöte var färdigt.
 
Ebbisen som ju bekant sover väldigt lite dagtid däckade i vagnen under promenaden hem. Jag väckte henne efter 20 minuter. Men det tog emot för hon sov så sött.
 
 
 
Hon somnade för natten för en timme sen men skriker just nu för full hals i sin pappas famn på övervåningen. Lilla gumman ♥
 
Nåja detta blev en bra dag och jag håller tummarna för sömn inatt.
 
Kram
 




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Hihi vad sött hon sover i vagnen ;-)

2013-09-11  /  22:08:19  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/
Mikaela

Vilka underbara bilder! :)

2013-09-11  /  22:29:41 
Linda

Åh så gosig!
Skönt att det inte alltid blir som man tänkt sig...

2013-09-13  /  08:59:52  /  http://familyspace.blogg.se
Nettan

Tycker du har lite lite makaroner på golvet! ;)

Svar: ha ha! :)
Sara

2013-09-13  /  09:50:52 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback