Gissa vad jag har gjort?

2013-09-29 11:30:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jo sovit!!
 
Inatt har jag sovit hos Max och Marcus har tagit hand om Ebba som hade gnällt kl. 2, fått välling vid 3, gnällt vid 6 och vaknat för dagen vid 7. En "vanlig" natt för Ebba så skönt att slippa den och få sova för en gångs skull =). Jag vet inte varför vi inte gjort så här tidigare. Jag har lite svårt att släppa kontrollen för henne samt att jag hela tiden tror att det ska bli en bra natt!
 
Igår var den stora kalasdagen här hemma. Barnkalas på förmiddan och vuxenkalas på eftermiddan. En riktigt rolig och lyckad dag. Max var supernöjd och jag vet inte hur mycket lego jag byggt ihop! Bilder från gårdagen kommer men nu är det dags att laga lunch!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback