Fröken omöjlig

2013-09-11 10:07:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag!
 
Även igårkväll vaknade Ebba efter en liten stund och kunde inte somna om så hon var vaken tills vi gick och la oss. Dessutom är hon väldigt mammig på kvällen. Detta är en väldigt opassande vecka för detta beteende för att jag kommer vara iväg mycket i helgen eftersom jag är med och anordnar en bytardag och imorgonkväll är jag på ett styrelsemöte så med andra ord så ska Marcus vara själv med barnen torsdag- och fredagkväll och sen större delen av lördagen.
 
Hon har också fått för sig att ligga på skötbordet är trist. Något hon tidigare alltid gillat. Nej nu ska det bara snurras och bökas runt.
 
Lilla fröken omöjlig med andra ord ♥
 
Nu sover hon för hon man blir trött av att sova totalt 1 timme på dagarna, somna kl. 22 på kvällen och vakna kl. 7.30.
 
Om en halvtimme ska vi åka in till stan för jag har kiropraktortid. Känner mig ganska misspepp inför det för jag är trött och det är kaos här hemma. Sen hinner vi lagom hem för att stressa i oss lunch och sen skynda att hämta Max. Dessutom kommer inte Marcus hem förrän vid 19 ikväll. Idag är jag inte på topp med andra ord!!
 
 
 
Pyttelilla Ebba ca 1 månad ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback