En till förkyld?!

2013-09-05 14:44:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej!
 
Ebba sov mellan kl. 23 och 5.30. Är inte det ett mirakel eller nåt?! Vid 5.30 hade hon dock svårt att somna om men lyckades till slut. Sen väckte jag Max strax efter 7 eftersom han skulle till förskolan. Då väckte han Ebba. Sen visade det sig att Max var lite snorig och klagade på ont i halsen så jag valde att ha honom hemma idag. Vi hade med andra ord kunnat sova längre men det visste jag ju inte då!
 
Energin hos den lille herrn är det då verkligen inget fel på. Puh! Jag tog med barnen till lekparken efter lunch och så var vi där tills Marcus kom från jobbet. Det är så skönt att han slutade tidigt idag efter tre intensiva dagar när han jobbat länge och jag har varit iväg på två kvällar. I förrgår HLR-kurs och igår föräldramöte på Max förskola. Max verkar inte så förkyld så hoppas det inte blir nåt mer än att han har lite känningar.
 
Visst är det en skön förlängning av sommaren vi har? Perfekt år att vara föräldraledig med andra ord!
 
Nu vaknar Ebbisen! Gaaaah.... trodde hon skulle sova längre för hon var vaken fyra timmar men inte fröken "vaknasnabbt" inte ;)
 




Kommentarer
Elin - Livat på torpet

Typiskt att man väcker upp dom små när man egentligen kan sova lite längre ;)

Hoppas att dina barn sover gott inatt och vaknar helt pigg imorgon!

2013-09-05  /  21:16:35  /  http://www.elinteg.se
Linda

Va skönt! Det behövde du/ ni! Håller tummarna för att det fortsätter så. Hoppas Max kryar på sig!
Kraam

2013-09-05  /  21:57:24  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback