En sån där dag vi behövde!

2013-09-29 21:49:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har verkligen varit en sån där dag vi behövde. Lugn och ro och vi har bara varit hemma förutom när Max och Marcus var på simlek.
 
Jag har betalat räkningar, vi har byggt lego, Max har lekt med sina presenter, vi har ätit god mat, Ebba har invigt gåvagnen (snarare ståvagn för hennes del), fikat i trädgården, lekt ute och Marcus har rensat stuprännan.
 
En bra och lugn dag helt enkelt vilket var behövligt efter ganska intensiva helger och veckor bakom oss.
 
Jag har varit ute på en kvällspromenad ikväll och det var så skönt. Jag hade kunnat gått länge länge... om det inte vore för att jag är så mörkrädd... och sugen på några av kakorna som var kvar sen kalaset ;)
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback