Det blir vad man gör det till

2013-09-11 13:23:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nej fy så negativ jag lät i mitt senaste inlägg. Jag ryckte dock upp mig fort och tog tag i dagen. Messade min kompis N innan vi drog iväg mot stan och frågade om vi skulle luncha och det kunde hon. Så efter kiropraktorbesöket mötte vi uppe henne på IKEA. Perfekt! Även om vi bara hann ses en timme innan jag fick åka hemåt för att hämta Max så gav det energi.
 
Det blir vad man gör det till helt enkelt. Nu ska jag sätta på glad musik och försöka plocka undan lite här hemma medan barnen leker i lekrummet.
 
Och förresten vilken bra deal IKEA har att om man köper lunch där så får man en barnmatsburk på köpet. Finns nog inget mer barnvänligt ställe att luncha på!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback