Personlighet

2013-10-08 12:09:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Tokfian i förmiddags när vi gick till babysången!
 
Det är så härligt att se att Ebbas personlighet börjar ta form. Det är en tjej med fart i!! På babysången idag ville hon typ inte sitta still alls. Hon som är så blyg för andra stundtals kröp fram till barnen och tog grejer och vill gärna känna lite på dem också. Hon vill gärna att det händer något hela tiden. Men å andra sidan kan hon stundtals sitta jättelänge och vända och vrida på en duplobit som att det vore det intressantaste i världen.
 
Och jag får inte gå ifrån henne för då blir hon ledsen. Men i mitt sällskap är hon en kaxig liten dam =)!
 
Och söt som socker är hon också. Jag förlåter henne varje dag för att hon inte låter mig sova ordentligt på natten.... ♥
 




Kommentarer
Linda

Naw lilla pluttan!

2013-10-08  /  20:15:35  /  http://familyspace.blogg.se
åsa

Vilken skönhet!

2013-10-08  /  20:47:15 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback