Ovanligt

2013-10-07 22:17:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll har jag gjort något ovanligt. Jag har suttit i soffan i två timmar och tittat på tv. Det låter inte så ovanligt men det är det för jag brukar alltid titta på telefonen och datorn typ samtidigt men ikväll har jag BARA tittat på tv. Väldigt skönt med bara en skärm framför ögonen. Nån som känner igen sig?
 
Dessertmästarna och Ensam mamma söker har jag vilat ögonen på ikväll. Bra program båda två! Jag har dock inte suttit helt fastklistrad för Ebba ser ju till att jag får motion även om jag tittar på tv. Fem gånger har jag fått sprungit upp till henne. Men det är jag van vid.
 
Hon har tre tänder som letar sig ut ur tandköttet just nu så oj så hon dreglar! Hon har dessutom varit rosig om kinderna till och från i flera dagar nu. Har för mig att Max också fick så när han fick tänder.
 
Imorn är det tisdag och Ebbis och jag ska på babysång. Veckans höjdpunkt. Det är ju så mysigt!! Innan det tar vi nog en promenad som vanligt så att hon sover en liten stund i vagnen. Om hon inte sover länge imornbitti förstås men hon brukar vakna när Marcus och Max går upp vid 7. Det är jätteskönt med en promenad innan och då kan jag lyssna på min nya radiofavorit på Radio Play: Schlagerkanalen! Den blir man glad av =)!
 
 
Natti natti!
 




Kommentarer
Linda

Haha jag känner igen mig :-) ser du mina svar på dina kommentarer i min blogg? Får du någon notis om de svaren i din app?

Svar: nej jag får ingen notis, varken på appen eller bloggsidan på datorn? förut har jag alltid fått på datorn. Kanske är för att jag inte anger min mailadress när jag kommenterar? jag får börja gör det. Ser du detta i din app/på datorn?
Sara

2013-10-07  /  23:22:34  /  http://familyspace.blogg.se
Linda

Nä i appen får jag ingen notis alls utan jag gick in nu för att kolla om du svarat. I datorn fick jag innan iaf. Nu har jag inte kollat i datorn på länge men jag ska gå in sen och se.

För jag har ju svarat på alla dina kommentarer direkt men då kanske du mfl tror att jag struntat i det? :-(

2013-10-08  /  09:56:52  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback