Måndagspeppen

2013-10-07 09:08:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Kommer i ihåg måndagslistan? Den var på initiativ av Jennyn som inte bloggar längre (vad jag vet i alla fall). Varje måndag skrev man en lista på vad man var glad för. Ett perfekt sätt att starta veckan ju. Särskilt för mig som aldrig gillat måndagar. Då är det bra att försöka tänka positivt.
 
Idag har jag lite nystartskänsla i kroppen. Det har varit en helt okej natt och det var mysigt att gå upp imorse medan det fortfarande var ganska mörkt ute. Förra veckan var det konstant sömnbrist och mycket stresskänsla i kroppen men så ska denna vecka INTE bli. Så nu ska jag försöka måndagspeppa mig lite och hoppas det har samma positiva effekt som måndagslistan!
 
  • Denna veckan ska jag försöka ha lugna dagar men med roliga inslag
  • Om jag sovit dåligt en natt behöver jag inte tvätta och greja hemma utan bara fokusera på barnen och att orka dagen
  • Jag är glad för en bra natts sömn inatt!
  • Jag är glad för en mysig morgon med barnen då vi myst i soffan och nu leker de.
  • Denna vecka kommer bli en bra vecka för vi har Linas matkasse!! Jag slipper fundera på mat och det blir roligt att prova nya maträtter
  • Nu ska jag mysa med Ebba på skötbordet..... och ta hand om en stinkande blöja. Heja heja!!
Kl. 7.30 imorse
 
 
 




Kommentarer
Linda

Bra lista för att känna sig mer pepp!

2013-10-07  /  19:47:51  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback