Måndagspepp

2013-10-28 13:32:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Vilken bra start på veckan! Vi har sovit bra inatt och Ebba har inte hostat så mycket. Bara lite rethosta på morgonen. Klockan 9.20 bestämde jag mig för att träna mamma boot camp kl. 10. Blev bråttom men lyckades få iväg mig och barnen i god tid. Tufft och roligt pass var det. Lyckades få Ebba somna i vagnen så fick träna ostört.
 
Detta kommer bli en bra vecka med babysång imorn, symöte här på onsdag (eller kanske ska kalla det för snackmöte), träffa vänner på torsdag och på fredag ska jag gå på stan och äta sushi med mamma.
 
Nu är det bara lite ordning här hemma som saknas .... puh...
 
=)




Kommentarer
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Vilken rolig vecka ni kommer få! :)

2013-10-29  /  08:47:03  /  http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback