En ny människa

2013-10-29 20:36:05 ,   Ebba
Vilken skillnad det på dagarna när man får sova på natten. I två nätter nu har Ebba bara vaknat en gång och då somnat om fort. Alltså inga två-timmarspass mitt i natten som tyvärr varit en vana en period. Hon vaknar ofta på kvällarna men jag kan lugnt springa upp och ner i trappan 6 ggr per kväll för att få sova bra på natten.
 
Det är så skönt att inte gå runt med huvudvärk, vara yr och supertrött hela dagarna. Ebba somnade strax före 20 ikväll och jag hade utan problem ork att ställa mig och baka istället för att bara slänga mig i soffan.
 
Jag har dock inga förhoppningar om att detta är något bestående. Känner på mig att en jobbig natt väntar. Vet inte varför men får hoppas jag har fel....




Kommentarer
Fia - mamma till Isac

Åh, va skönt för dig att du får sova lite mer :)

Svar: ja tre bra nätter i rad blev det med endast ett uppvak. Natten till idag var sämre men hoppas det blir en bra natt nu =)
Sara

2013-10-31  /  08:50:59  /  http://fiacaroline.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback