Summering av dagarna som gått

2013-11-24 20:21:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj så seriös rubriken låter. Men några dagar har ju gått sen jag skrev sist helt enkelt =)!
 
I fredags var jag och Max iväg för att reklamera en mössa som jag köpt till honom som gått sönder. Andra likadana mössan vi fick reklamera så nu blev det ett mössköp i en annan affär istället. Det blev hål i mössan på samma ställe båda gångerna. Dåligt sydd antagligen. Passade på att köpa presentpapper inför jul och så åt vi på McDonalds. Mysigt att bara vara Max och jag!
 
Igår var vi på dop för lille M. En fin ceremoni och god mat och fika efteråt. Ebba var busig som vanligt och Max var hos sin mormor och morfar som sedan följde med honom på kalas hos kompisen A där vi hämtade honom när vi kom hem.
 
 
 
 
För övrigt har helgen bestått av chips, popcorn, cola, en 5-åring som bråkar vid varje läggning för han inte vill sova, en bebis som vaknar ofta på nätterna och frustration över att jag inte hinner med något. Som vanligt med andra ord =)!
 
Nu börjar snart en ny vecka men först soffmys.




Kommentarer
Linda

Usch känner igen det där med en bebis som vaknar alldeles för ofta på nätterna *suck*

2013-11-24  /  23:04:08  /  http://familyspace.blogg.se
Anna

Minns Alexander som bebis som vaknade jämt. Rätt nöjd med att mina barn blivit så stora att de sover hela nätter/vaknar en gång. Sen att Gabriel inte somnar nu på grund av övergången från att sova mitt på dagen eller inte är en annan sak :P I vår så :)

Låter som en mysig helg i övrigt :)

2013-11-25  /  05:09:00  /  http://annastankehorna.blogspot.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback