Soffpotatis

2013-11-14 16:31:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag känner jag mig som en riktig soffpotatis. Ebba har besvärats av hostan en del inatt så vi var båda trötta på förmiddan. Slöade till Malous efter tio och sen när Ebba sov tittade jag på Arga snickarn från igår. Har myst i soffan en stund nu på eftermiddan också. Jag brukar ju ändå vara ganska effektiv på dagarna och städa lite och plocka ur diskmaskinen och sånt men idag fick Marcus ta tag i det när han kom hem från jobbet. Skönt att han slutade tidigt idag för Ebba och jag var till vårdcentralen och fick slemlösande hostmedicin utskrivet så det hoppas vi gör susen! När vi kom hem därifrån höll Marcus och Max på att baka scones. Så blev ett riktigt mysmellis här hemma med tända ljus på bordet.
 
Nu ska jag ladda energierna för om en timme ska jag på cirkelträning. Då är det slut på soffpotatisfasonerna :)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback