Ren

2013-11-14 21:02:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu är jag verkligen ren. Vilken skön känsla det är att efter träning duscha, skrubba sig ordentligt och smörja in sig med den bästa krämen. Min body sufflé. Så nu sitter jag här och luktar passionsfrukt och inväntar finalen av Hela Sverige bakar.
 
 
 
Det är skönt att det är fredag imorn. Men jag har typ inga planer för helgen vilket ju känns lite trist faktiskt. Marcus ska bort imorgonkväll och på lördageftermiddag/kväll. Jag funderar på att äta sushi imornkväll när jag ändå är själv och kanske se nån riktig tjejfilm.
 
Får se helt enkelt. Beror på hur läget är med hostig Ebba.
 
Nu ska jag frossa i bakverk... i alla fall med ögat ;)
 
 




Kommentarer
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Åh vad lockande den ser ut, passionsfrukt luktar dessutom sååå gott!

Svar: ja bodysufflén skulle man nästan vilja äta. Så gott luktar den :)
Sara

2013-11-15  /  05:00:21  /  http://sibba.blogg.se
Beatrice

Jag är beroende av mina skrubbhandskar, använder dem varje gång jag duschar faktiskt. Dessutom upplever jag att jag inte är lika torr längre! =)

Svar: huden mår bra av att få bort alla gamla hudrester :)
Sara

2013-11-15  /  07:50:17 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback