På gång

2013-11-21 10:32:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
Äntligen är vi på gång inför julen!! Igår fotade jag julbilder med barnen och beställde julkort och idag har jag beställt de första julklapparna. Jag älskar ju julen men detta år känns det lite jobbigt på nåt sätt. Jag tror att det hör ihop med att jag tycker att tiden gått alltför fort sen förra julen. Ebba har blivit så stor och är snart 1 år. Det känns lite som tiden springer ifrån mig. Men nu när vi är på gång med förberedelser så känns det roligt igen :)!
 
Igår när jag skulle fota barnen. Jag grejade i uterummet och Ebba väntade på att få komma ut




Kommentarer
Linda

jag håller med, tiden går alldeles för fort men tänk så många mysiga jular med barnen som ligger framför er ;.9

svar på din fråga: jag vet inte men jag känner mig mer nervös inför förlossningen denna gången eftersom upplevelsen var sååå stark och intensiv med Aston. inga värkpauser och dålig bedövning.

2013-11-21  /  19:44:36  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback