Hjälpsam Ebba och bus i blick

2013-11-19 22:26:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Från min facebook:
 
 
 
Ja hon är för go alltså! Ebba är dessutom tjejen med bus i blick som kan charma vem som helst. Och hon är ständigt på språng.
 
 

Hej förresten! Då var det kväll igen och vi avslutar en intensiv men bra dag med att äntligen få sitta ner. Dagen började med att Marcus var febrig och förkyld så han har varit hemma idag. Ebba och jag har varit på babysång. Supermysigt som vanligt. Idag var det flera barn i Ebbas ålder och de hade mycket kryp i benen :) Får se om vi går till öppna förskolan imorneftermiddag och leker mera. I eftermiddags åkte jag och barnen på lite shopping. Köpte lego citys adventskalender till Max och strumpor till båda barnen. Sen var de med mig till kiropraktorn. Fungerade ok tack vare Babblarna på telefonen. Och sen var det hem och laga mat, röja undan och natta barn.
 
Och nu vaknar Ebba igen....
 
Godnatt på er!
 
 




Kommentarer
Elin - Livat på torpet

Men åhh vilken duktig tjej! Hjälper mamma redan nu <3

och tack för tipset om barnmaten. Ska testa det nån gång åt ingrid. :)

2013-11-20  /  07:59:25  /  http://www.elinteg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback