Eftermiddag eller kväll?

2013-11-12 17:19:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Hej tisdag! Tänk att det blir mörkt ute så fort. Det är inte lätt att förklara för Max att det inte är kväll så fort det blir mörkt ute. Han köper inte mitt resonemang om att det är eftermiddag när det mörknar utan han vill ha kvällsmat för det är ju kväll.
 
Ebba sov bra inatt och var inte särskilt snorig i förmiddags så vi åkte på babysång. Ebba satt nån meter framför mig och rådiggade med huvudet och klappade händerna när vi i början sjöng en ganska lugn låt. Jag blev så full i skratt. Sen tillbringade hon resten av babysången med att aktivera sig utan att vara i min famn. Som vanligt alltså.
 
Dessvärre har hon börjat hosta mer på eftermiddan. Hoppas det ger sig.
 
Nu har jag snott åt mig 20 minuters datortid medan Marcus leker med barnen. Nu dags att fixa mat och sen ska jag på styrelsemöte.
 
Hoppas ni får en trevlig kväll!
 




Kommentarer
mammaTea

Svårt det är med att veta vad som är natt och dag när det nästan är mörkt dygnet runt nu.

2013-11-12  /  20:11:19  /  http://mammatea.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback