Effektiva barn och slutammat

2013-11-25 13:21:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej måndag! Just nu sitter jag i lekrummet medan Ebba grejar. Max och kompisen S leker på övervåningen. På tre timmar har de hunnit vara målare, snickare, riddare, tomtar. De har haft teater, lekt med dockskåp och lekt med lego. Effektiva barn!



Ebba står och tittar på böcker. Hmmm vilken ska jag välja?!

Det känns som en bra måndag idag. Det gillar jag! Enda som är lite tråkigt är att jag nog får konstatera att det är slutammat. Jag har ju ammat en gång per natt senaste tiden men nu har Ebba börjat bitas. Aj aj aj! Så jag tror det får vara slutammat helt enkelt. Känns lite vemodigt men jag är jätteglad att ha ammat i nästan 11 månader!

Hoppas ni har en bra dag :)




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Snart är det nog slutammat här borta oxå. Har ammat i 12 månader nu (senaste tiden endast morgon&kväll) men nu börjar lillan bli stor så max ett par veckor till har jag tänkt mig...

2013-11-25  /  16:14:07  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/
Linda Blom

Hejsan! Såg att priset förra året inte dök upp!?! Återkom så ordnar vi det snarast såklart!! :)

2013-12-01  /  10:32:23  /  http://lindablom.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback