Charmtroll

2013-11-26 20:44:00 ,   Ebba
Ebba är ett riktigt charmtroll. Ikväll var hon så go när hon skulle "säga" godnatt till Marcus och Max. Hon var i min famn och vinkade till Marcus över axeln och sen sträckte hon sig mot honom och ville krama honom och sen till min famn igen. Vinka och le. Och så ville hon krama en gång till och sen nöjde hon sig med att vinka lite mer innan vi gick upp.
 
Goa unge!!
 
Men var sjutton tar tiden vägen? Jag kan inte förstå att hon snart är ett år. Oj så nostalgisk jag är nu. Tänker mycket tillbaka på förra året vid samma tid. Läste att det är naturligt att man blir så när det närmar sig ett barns 1-årsdag. Jag var precis likadan när Max skulle fylla 1 år.
 
Några bilder på charmtrollet:
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback