Sockerkoma

2013-05-03 22:15:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blääää jag tror jag är i sockerkoma eller nåt. Det har varit marknad här på orten idag så marknadsnougat och godisremmar fick följa med hem. Har inte ätit så mycket men känner mig ändå helt svälld. Bäst att äta lite salta chips för att neutralisera det hela.. hi hi....
 
Igår kom min ena bror med familj samt mina föräldrar hit och grillade. Max var så glad att få leka med sina kusiner. De har träffats även idag. Jag och mamma tog med barnen på marknaden. Ebba fick vara hemma med Marcus.
 
För övrigt har dagen idag bestått av bvc-besök på förmiddan, A-C kom med sushi till lunch och efter marknaden tog jag en promenad med Ebba sovandes i vagnen. Vi åt pizza till kvällsmat. Ingen ork att varken handla eller laga mat. Inte så nyttig dag detta helt enkelt... fast sushi är ju helt ok =)!
 
Är ganska trött av den konstanta sömnbristen, retande hals samt pollenallergi!
 
 
Bild från igår! Grönsaker, kött och kyckling är redo att grillas och i bakgrunden busar barnen med sin mormor/farmor




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback