Övergående period

2013-05-30 22:36:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Dagen började mulet men slutade med solsken och 22 grader i skuggan. Det har varit gräsklipparmaraton på gatan idag. Inte lät att få Ebba att sova i oväsendet =)!
 
Som ni märker är inte blogginspirationen på topp. Sömnbristen påverkar mig ganska mycket just nu. Känner mig så orkeslös och är dålig på att ta tag i saker. Har typ grusiga ögon hela dagarna. Jag sover ju totalt mellan 6 och 8 timmar per natt vilket ju är bra men jag sover typ bara två timmar i taget. Det är väl det kroppen tar sådan stryk av. Men egentligen vill jag inte klaga för vi har världens mest fantastiska lilla tjej. Har hamnat på en del bloggar senaste dagarna som handlar om sjuka barn eller skrivs av sådana som förlorat sina barn och med tanke på sådant så är ju denna övergående period ingenting. Idag på eftermiddan när Marcus slutade tidigt från jobbet stängde jag in mig och sov en timme. Efter det orkade jag gå en promenad med Ebba i vagnen och Max cyklade. Tror att pollen och sånt ute påverkar mig lite mer än vad jag tror också.
 
Eftersom inspirationen inte är på topp så får ni gärna hjälpa mig på traven! Är det något ni vill att jag skriver om? Något ni vill se bilder på?
 
För övrigt idag har jag varit hos frissan och är korthårig igen! Skönt. Nu ska jag lägga mig och imorn är det fredag. JIPPI! Verkar ju som det ska bli en helg med fint väder. Fast de ändrar ju iförsig prognoserna hela tiden så vi får väl se helt enkelt.
 
Kram till er!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback