Grillat

2013-05-19 21:43:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
En fantastiskt fin start på dagen. Både vädermässigt och med tanke på att jag fick sovmorgon. Frukost åt jag ute i solen. Till lunch grillade vi hamburgare tillsammans med mina föräldrar som kom med Max. Ett riktigt roligt dygn hade han haft hos dem. Eftermiddagen har bjudit på regn och besök hos mina svärföräldrar. Max och Ebba är lyckligt lottade som har så fina far- och morföräldrar i sitt liv ♥
 
Nu visas hockey på teve och jag springer upp och ner till orolig Ebba som vaknar hela tiden.
 
Hoppas ni haft en bra helg! Jag känner mig lite splittrad inför att det är måndag imorn igen. Är inte riktigt redo för vardag igen känner jag. Men det blir nog bra.
 
Kram till er!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback