Bara mamma

2013-05-14 22:00:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag känns det som att jag bara varit mamma. Har inte gjort så mycket mer än varit med barnen och tagit hand om hemmet (förutom träningspasset i förmiddags). Marcus har jobbat i nästan 12 timmar och han kom hem vid 19.30 ikväll. Då var dock inte vi hemma för vi var och firade min pappa som fyller år idag. Mina föräldrar bjöd på marängswiss. Riktigt smaskigt. Bäst var dock Max kommentar efter att ha ätit två lass med marängswiss då han frågade mig när vi skulle äta efterrätt. Snacka om gottegris! Vi kom hem strax efter kl. 20.
 
För tio minuter sen somnade Ebba. Hon hade väldigt svårt att komma till ro. Nu kan jag vara Sara en liten stund innan läggdags. Håller tummarna för en natt utan amning varannan timme!!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback