AJ

2013-05-11 10:35:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Aj i dubbel bemärkelse idag. Träningsvärk i benen och ont i nacken på grund av att jag suttit och sovit i princip hela natten. Jag satt och ammade Ebba och somnade och vaknade tre timmar senare och försökte lägg ner henne men då hade hon ju inte ätit på några timmar så det var dags igen. Somnade igen!! Har i alla fall sovit en timme i liggande på position nån gång under natten då jag liggammade men hon vaknade efter nån timme. Sen så fick jag en timme på morgonen också när Marcus var uppe med barnen.
 
Idag ska jag skala massor av potatis, göra frusen cheesecake och in med kycklingfiléer i ugnen. Imorn är det ju barnvälsignelse för Ebba och efteråt middag här för våra närmaste släktingar (13 vuxna + tre ätande barn + Ebba). Och vet ni vad? Denna gång har jag sänkt ambitionerna. Det är inte sjuttioelva tillbehör till maten.
 
Och den där städningen vi gjorde i torsdags? Ja den syns det inte så mycket av längre. Får satsa på "det som skyms av en stängd dörr finns inte".
 
 
Förresten så har vi spännande dygn bakom oss då våra vänner M & H fick en pojke igår. GRATTIS!!! =)
 
 




Kommentarer
Ida Nilsson

Oh, du har fullt upp! Kan tänka mig att det ärganska trötta tider som småbarnsmamma :)

Svar: ja man blir trött av att inte sova ordentligt men man vet ju att det är en övergående period
Sara

2013-05-11  /  11:48:01  /  http://idacnilssons.blogg.se/
Fia - mamma till Isac ♥

Hihi, sa inte jag "då får dom på lördag?!" ;)

Svar: Jo =) de fick dock på fredan men nästan ju!
Sara

2013-05-12  /  19:17:16  /  http://fiacaroline.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback