Vårfina

2013-03-03 22:13:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Ni som har mig på instagram har ju redan sett denna bild men lägger in den här också. Ebba var så fin idag när vi var iväg på eftermiddan. Kortärmad rosa body från HM, strumpbyxor och kofta från Newbie och klänning från Lindex. Jag försökte mig också på att vara vårfin i lila chinos. Dessa brukar vara för stora för mig men jag är ju lite större nu än vanligt så nu satt de bra =). Det finns fördelar med allt.
 
Nej just det... kram och godnatt var det...




Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja brrrr, i lördags var det iskalla och jättestarka vindar! Bättre igår ja men liiite varmare skulle vara välkommet nu strax, tack :D

Kram

2013-03-04  /  11:29:55  /  http://madeleines.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback