Mysig kväll

2013-03-02 23:00:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är inte van vid detta att vara vaken på kvällen utan att ha Ebba hos mig. Rena lyxen att kunna duscha i lugn och ro och nu sitta här vid datorn. Men jag är ständigt beredd på att hon ska vakna. Har babyvakten precis bredvid mig.
 
Vi har haft en så mysig kväll tillsammans alla fyra. Myst i soffan och tittat på melodifestivalen. Max har smaskat popcorn och salta pinnar och Ebba som brukar vara en riktig kvällsgnällis har varit lugn och glad. Däremot har hon gnällt större delen av eftermiddagen så hon ville väl skona sin kära mamma lite grann. Marcus och Max har varit hos Marcus bror på eftermiddan och jag passade på att städa min garderob då. Det tog flera timmar eftersom Ebba krävde en del av mig men nu är det gjort. Alla mammakläder är borttagna.
 
Marcus har somnat i soffan till en Jönssonliganfilm. Läggdags snart tror jag!
 
Godnatt!
 
 
Syskonkärlek! Du och jag lillasyster.
 
 




Kommentarer
Britt-Marie

SÅ goa o fina båda två!!

Svar: Tack Britt-Marie =)!
Sara

2013-03-03  /  08:38:24 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback