Mat v 12

2013-03-19 14:44:06 ,   Allmänt/Vardagsliv Mat och annat gott
Hej tisdag! Ebba och jag har varit hos S och I på förmiddan och sen hämtade vi Max på förskolan. Sen vi kom hem har Ebba bara velat bli buren men nu har hon somnat och ligger i vagnen. Hoppas hon sover en stund. Max och jag ska strax fika kladdkaka.
 
Igår glömde jag att lägga upp matsedel för veckan.
 
Måndag: Ris- och köttfärsgryta (till lunch lagade jag torsk i äggsås som jag även ätit idag)
Tisdag: Ris- och köttfärsgryta (bra med rester)
Onsdag: Vegetarisk lasagne med spenat och ricotta. Recept här.
Torsdag: Klyftpotatis, minutbiff och bearnaisesås
 
Vi fredagsmyser på torsdag istället för på fredag håller jag på och fixar med bytardag så då får Marcus och Max laga nåt fredagsgott.
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback