Upp och ner ner och upp

2013-06-10 22:51:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Dessa moodswings jag har måste väl bero på amningen? Hoppas jag annars har jag blivit knäpp. Igår kändes allt bara tråkigt och eländigt (fast det löste sig iförsig med lite shopping) och jag bävade inför en lång tråkig måndag. Men detta blev en riktigt bra lång måndag. I förmiddags gick jag och barnen till biblioteket och sommarlånade barnböcker så nu har vi att läsa under sommaren. Under eftermiddan hade Max lekbesök av S och medan de lekte blev jag peppad av mitt förra blogginlägg och kokade lite puréer som jag frös in. Imorn ska Ebba få smaka sötpotatis- och potatispuré. Sen så har M, H och lilla M varit här. Lilla M är en månad idag. Så liten och söt. Och så avslutades dagen med att sommarsemestern är bokad.
 
Nu laddar jag för mammabootcamp imorn. Har fortfarande träningsvärk sen i fredags men ska nog gå bra ändå =)!
 
Hoppas ni er måndag också varit bra!!
KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback