S E M E S T E R

2013-06-28 14:12:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hurra! Nu har Marcus jobbat sista dagen på många veckor. 6 veckor ledigt har han nu. Riktigt skönt!
 
Det firar han med att klippa gräset medan jag sitter och äter choklad och surfar runt på datorn. Ja detta innebär ju även semester för mig. Någon mer som är här hemma och hjälper till med alla bestyr på dagarna.
 
Jag är just nu låst i tanken på vad vi ska äta ikväll. Man vill ju ha det festligt när semestern ska firas in och mitt huvud står still. Grillade kycklingfiléer med färskpotatis var tanken men det har vi ju redan ätit femtioelva gånger i år. Ja jag får klura vidare...
 
Hur jag ska överleva sommaren utan Linas matkasse är ett mysterium. Nästa vecka är den sista kassen innan de har sommaruppehåll.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback