Magknip

2013-06-13 23:15:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Jag bloggar från mobilen liggandes i sängen. Sovdags med andra ord. Kvällen försvann lite för Ebba vaknade och var ledsen. Misstänker magknip. Efter bärande, magmassage, mys och ett blöjbyte somnade hon igen. Innan hon vaknade tränade jag med mina nya hantlar och pilatesboll. 20 minuters övningar i intervaller blev det.

För övrigt har Max gått på sommarlov idag och dessutom ska han byta förskola i höst (inte vi som bestämt det utan han och hans jämngamla är tyvärr tvingade pga beslut i kommunen) så det kändes lite sorgligt idag tyckte jag. Han har ju gått där i tre år och trivts bra hela tiden.

Vi har grejat här hemma på eftermiddan. Städat Max sovrum och flyttat upp en del leksaker från lekrummet på nedervåningen. Lekrummet ska bli lite mer Ebbaanpassat så lego och playmo får byta rum. Max tyckte det var kul.




Imorn är det bvc och vaccination för Ebba. Blev ju ombokat förra veckan för att hon hade lite feber.

Godnatt!




Kommentarer
Katja

Fint det blev :) och härligt med sommarlov :). Det har vi här hemma med :).

2013-06-14  /  14:59:54  /  http://www.minafinastetva.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback