Ja gott blev det!

2013-06-28 22:24:45 ,   Mat och annat gott
Mums! Jag kom på nåt till slut och gott blev det. Perfekt att fira in semestern med god mat!
 
Gratinerad getost med honung. På smörstekt bröd och sallad. (Den gröna plocksalladen är från vår trädgård)
 
Grillad flankstek, grillat foliepaket med (kokt) färskpotatis, getost och salladslök. Till det grillad majskolv och tomatdressing.
 
 
Och sen åt vi glass till efterrätt.
 
Mätta? O ja.
 
Nu är det dags att inta fredagschipsen och colan.
 




Kommentarer
Linda

Mm låter gott!!!
Tack för ditt grattis! Som tur är fyllde jag 29 :-)
Ja den är superfin body suiten och helt rätt, från lipfish!

Ha det härligt på semestern. Vi får bara 2 v tillsammans, buhu. Kraam

2013-06-28  /  23:28:24  /  http://familyspace.blogg.se
Linda

Åh, vad gott det där lät! Blev väldigt hungrig här plötsligt. ;0)

Kram Linda

Svar: Jag blir också hungrig så fort jag tittar på bilderna =)
Sara

2013-06-30  /  15:51:07  /  http://hemochtrevligheter.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback