Äntligen lördag!

2013-06-15 10:40:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Så otroligt skönt med helg så att vi är hela familjen hemma. Flera dagar den här veckan har känts så stressiga. Det är som att det är nån kamp mot klockan hela dagarna. Tider att passa och så blir det stressigt. Det har varit rörigt här hemma och är fortfarande. Hur många gånger på en dag kan en diskbänk fyllas liksom?!
 
Vi har ju i alla fall tagit tag i barnrummen som ni ju sett. Idag ska jag rensa på matbordet i vardagsrummet som blivit nån typ av samlingsplats för allt möjligt. Men dagen ska inte bara bestå av städning och plockning.
 
Nu ska Max och jag strax bege oss iväg till Dollarstore som är nyöppnat och ikväll kommer S hit på mat. En trevlig dag med alldeles lagom mycket planerat. Vill ta en långpromenad med vagnen när Ebba ska sova på eftermiddan. Igårkväll var jag ute och gick utan vagn för första gången sen Ebba föddes (sjukt att det tagit fem månader att göra det). Och oj så lätt det kändes. Var nästan som att jag svävade fram kändes det som. Det lär bli fler kvällar.
 
Hoppas ni får en bra lördag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback