Cheesecake

2013-01-15 18:37:43 ,   Mat och annat gott
 
Det har varit lite si så där med min aptit sen Ebba föddes. Ja jag vet nu blir ni väldigt chockade med tanke på min rejäla aptit under graviditeten =). Men jag har liksom inte varit sugen på något nu efteråt. Äter lunch, middag, mellanmål och frukt och så för att få energi men inget har smakat riktigt gott. I eftermiddags såg jag ett avsnitt av Vänner medan jag ammade och det var avsnittet när Rachel och Chandler hittar en fantastisk cheesecake. Då kände jag suget!! Så jag har bakat Leilas cheesecake och nu står den i kylen och väntar på mig =)! Jag chockade även min man med att plocka ur diskmaskinen, plocka i disk i maskinen och sedan röja allt efter bakningen och efter middagen ikväll. I´m back!!
 
 
 




Kommentarer
Anna

Härligt att höra att orken börjar komma tillbaka! Otroligt mumsig cheesecake,var den lika god som den såg ut att vara?kram

Svar: O ja!!! =)
Sara

2013-01-15  /  19:13:58 
Johanna

Härligt! Skönt att du börjar hitta tillbak till dig säjlv igen =) Och så himla gott med cheescake!

2013-01-15  /  20:19:54  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Skönt att fått tagit igen iallafall lite! De där amningsnätterna kan ju göra en galen så tur det bara är en kort period och jag kan ju bara föreställa mig hur det är när man har två små... :)

Kramar

2013-01-15  /  20:57:59  /  http://madeleines.se
Sandra

Det där såg smarrigt ut måste jag säga!

2013-01-15  /  22:53:56  /  http://ssandrao.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback