Vilken känsla!

2013-02-07 10:44:37 ,  
Gott folk! Jag har jeans på mig :)!!







Kommentarer
Åsa S

Har du varit gravid?

Svar: Min magmuskler arbetar fint på denna bild för de drar in dallret =)!
Sara

2013-02-07  /  12:22:53 
Johanna

Sweet! Längtar till den dag jag kan ha det själv =)

Svar: ja det var en skön känsla att känna att man är lite smalare igen =)! fast mysbyxor är ju ändå bekvämast och nu har de åkt på igen =)!
Sara

2013-02-07  /  12:41:33  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Mikaela

Åh vad avis jag blir ;)
Har precis hämtat ut ett paket med ett par byxor stlk större.Kan inte ha min gamla jeans än och gravidjeans vägrar jag även om de är bekväma.Kul,det ser inte ut som du va gravid för några veckor sedan :)

Svar: detta är ett par jeans som var ganska stora innan jag blev gravid. Behövde ha bälte i dem då och de satt ändå lite löst. Mina "vanliga" jeans som satt som ett smäck innan graviditeten passar inte ännu. Höfterna är för breda =)! Jag hade tänkt köpa några jeans i större storlek men kan ju ha dessa några veckor och se om jag kommer komma i de andra!
Sara

2013-02-07  /  14:17:57 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback