Onsdag med nackont, leenden och försäkringspengar

2013-02-06 14:19:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! Jag vaknade upp med hemskt ont i nacken igen. Bläää! Har fått kiropraktortid imorn. Har varit på Kom igång efter förlossningen träning. Gjorde inte alla övningar utan fick göra lite andra istället för att inte belasta nacken. När Ebba och jag kom hem mös vi i soffan till En plats i solen på tv. Tänk det tittade jag alltid på när jag var mammaledig med Max. Det gick på ungefär samma tid då.
 
Apropå Ebbas leende igår så log hon mot mig imorse igen. Lite snopet dock att Marcus fick de första riktiga leendena för här matar man, vaggar och bär hela dagarna och så kommer han hem och säger Hej Ebba och hon fyrar av värsta leendet ;). Pappas flicka ♥
 
På bilden nedan "pratar" hon med sin farfar.
 
 
Förresten så ringde jag nyss till mitt försäkringsbolag och fick 1000:- pga att jag förlorade mycket blod under förlossningen. Försäkringen kostade typ det så det gick på jämnt ut kan man säga men det blev ju en bonus nu för försäkringen är ju betald för längesen!!
 
Om en stund ska vi gå till pulkabacken med kompisar till Max. Först mellis!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback