Laddade?

2013-02-02 19:16:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fina tulpaner vi fått av min kompis N
 
 
Är ni laddade för melodifestival ikväll? Jag är absolut laddad. Nördigt? Jag vet.
 
Idag har jag tänkt blogga flera gånger men inte kommit till skott. Det är frustrerande när blogginspirationen är stor men att jag liksom inte får till det. Jag är lite flitigare på instagram. Sarasrum heter jag även där om ni vill följa mig.
 
Vi har haft trevligt fikabesök av M, K-J och L på eftermiddan. Jag bakade citron- och marängpaj som blev riktigt riktigt god. Nu lördagsmyser en nyduschad Max i soffan med popcorn och salta pinnar och Marcus och jag ska äta bakad sötpotatis med kalkonfilé och choronsås (de två sistnämnda rester från igår då vi lagade recept från Linas matkasse). Ebba sitter i mitt knä och hickar och pruttar. Tänk vad enkelt det är att vara bebis =).
 
Kram
 




Kommentarer
Johanna

Jag heter Hannajohanna på Insta, är dock inte uber-aktiv där, men jag hoppas på att bli bättre när bebis kommer. Skickade en förfrågan att följa dig. Hoppas ni nu får sova gott inatt!

Kram

2013-02-02  /  23:26:31  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Ida - mamma till Nova och Kevin <3

Vi satt bänkade vid tv:n igårkväll. Jag är inget jättefan men tycker det är mysigt på nått sätt :)

2013-02-03  /  14:18:11  /  http://idacarlgren.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback