Ett skepp kommer lastat med...

2013-02-01 11:36:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
.... fredag, sol, besök, trotsig 4-åring vars näsa återigen fyllts med snor, ett stökigt hem och framförallt en OND nacke!! Värkte i hela nacken och ryggen när jag vaknade idag. Nu har det lättat lite och jag känner tydligt att spänningen sitter i höger sida. Hoppas det lättar under dagen för har svårt att vrida på huvudet. Det som livar upp idag är att jag får besök av vännerna E och N i eftermiddag. Ser jag fram emot =)! Och apropå ett skepp kommer lastat så har Max bokstavligt talat lastat sitt skepp - klinkersgolvet i hallen är hans skepp och nog är det lastat som ni kan se på bilden nedan.
 
Som tur är kommer världens bästa man hem från jobbet på sin rast och hjälper mig röja upp lite för den 4-åriga sonen verkar inte ta nåt som helst ansvar för skepplastningen som skedde under Ebbas morgonamning. Däremot dammsög han med glädje upp sina frukostflingor och passade på att dammsuga resten av köket också. Det tackar jag för ♥
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback