Vår tisdag

2013-12-17 21:43:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Rocky road är ju SÅ gott!!! Varje år så slås jag av hur gott det är och förstår inte varför jag inte gör det resten av året också. Men då skulle man väl tröttna....
 
Ja det var ju också ett sätt att börja ett blogginlägg... men jag sitter här och smaskar just nu.
 
Idag har jag inte suttit många minutrar. I förmiddags var jag och Ebba på babysången för sista gången. När det drar igång i januari igen så är Ebba för stor för att vara med. Kändes tråkigt för har varit så mysigt våra tisdagsförmiddagar. I eftermiddags har barnen varit med i luciatåg tillsammans med flera andra barn i kyrkan. Det var nöjda pensionärer som tittade och lyssnade på barnen!
 
 
 
Ikväll har jag börjat slå in julklappar. Skönt att vara igång. Nu ska jag slappa lite och ladda energier inför imorgon då jag och barnen ska vara hemma. Det har varit fall av magsjuka på Max förskola så vi har beslutat att han får ha jullov nu. Får hoppas att han inte blivit smittad av något idag bara.
 
Hoppas ni haft en bra dag ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback