Revansch!!

2013-12-28 20:06:58 ,   Ebba
Gokväll! Gårdagskvällen blev ganska rörig. Trots att det ju gick helt ok att få Ebba att somna i sin säng så vaknade hon efter en stund vilket ju var väntat och även då fick jag henne att somna om. Då var jag stolt både över Ebba och mig. Men sen kom andra uppvaket och då gick det inte lika bra. Efter nästan en timme och 50 minuter så gav jag upp (hon skrek inte hela den tiden utan låg ner och var nära på att somna flera gånger). Jag fick ta upp henne i famnen men hon somnade inte då heller och sen höll hon sig vaken till 0:30. Kände mig ganska missmodig!!
 
Men ikväll kom revanschen. Hon fick välling nere i soffan, vi borstade tänderna, vi gick upp till hennes rum, mysbelysning på, vi läste "Ingrid ska sova", sa godnatt och sen la jag ner henne i sängen. Hon grät lite men slutade ganska fort. Försökte busa lite med mig men sen la hon sig ner. Låg och tittade en stund på mig, snuttade på nappen och sen somnade hon!!! Ja hjälp så många utropstecken det förtjänar. Hon somnade utan att jag ens strök henne på pannan. Det ni!!
 
Men jag ska väl inte vara för nöjd för jag räknar med att det blir några uppvak ikväll men hoppas de går fort.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback