Mysonsdag

2013-12-04 08:59:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! Idag kör vi en riktig mysonsdag med mycket hemmatid. Passar mig vars pms eskalerar i kroppen. Grått och mörkt är det ute också och imorn pratas det ju om snöstorm. Har några ärenden att fixa som jag hade tänkt att göra imorneftermiddag när Marcus slutar tidigt men om det ska snöstorma då så känns det ju inte så aktuellt så Ebba och jag gör dem nu på förmiddan istället. Tur de bara är här på orten. Men först ska vi ta en tupplur. I eftermiddan ska vi bara vara hemma.
 
Och ikväll är det ju Bondefinal. Tittar ni? Jag ska lämna hemmet och se den hos Anna. Jag som aldrig kan titta på ett helt program här hemma utan att springa upp till Ebbisen på kvällarna tycker det ska bli riktig lyx.
 
Nu ska jag gå och sova lite bredvid den sötaste tjejen på jorden.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback